شیائومی دوچرخه ثابتی را معرفی کرد که برق تولید می کند و می تواند تلفن هوشمند را شارژ کند

اگرچه بسیاری از ما شیائومی را با گوشی‌های هوشمندش می‌شناسیم، این شرکت در حال گسترش به بازارهای دیگر است. این غول فناوری چینی که مخصوصاً برای محصولات خانه هوشمند خود قابل توجه است، اخیراً، اولین نسخه مولد انرژی دوچرخه دینامیکی خانگی Mi را عرضه کرده است. این دوچرخه 1799 یوان (حدود ۲۵۶ دلار) قیمت دارد و قرار است از 31 می به فروش برسد.

دوچرخه دینامیکی خانگی Mi شیائومی: راهی عالی برای صرفه جویی در هزینه و محیط زیست

شیائومی همچنان با محصولات جذاب خانه هوشمند خود ما را مجذوب می‌کند. آخرین نمونه از این محصولات  نسخه مولد انرژی دوچرخه دینامیکی خانگی Mi است. این دوچرخه قادر است 50 وات برق تولید کند و انرژی وارد شده از دوچرخه سواری را به قدرت خود دوچرخه تبدیل کند. نیازی به اتصال این دستگاه به منبع برق نیست، و کاربران را از دردسر کابل‌ رها می‌کند.

این دوچرخه دارای یک شارژر بی‌سیم دو سیم پیچ 20 واتی است که انرژی دوچرخه سواری را به انرژی الکتریکی تبدیل می‌کند. این بدان معناست که می‌توانید هنگام رانندگی، بدون استفاده از برق، تلفن یا سایر دستگاه‌های خود را شارژ کنید. این دوچرخه همچنین دارای یک پورت Type-C برای شارژ سیمی است. این سیستم یک راه عالی برای صرفه‌جویی در هزینه برق و انجام تمرینات همزمان است. به علاوه یک راه عالی برای کاهش اثرات زیست محیطی با استفاده از انرژی کمتر است.

نسخه مولد انرژی دوچرخه دینامیکی خانگی Mi را اگر با سرعت 60 دور در دقیقه یا بالاتر رکاب بزنید، می‌تواند تلفن همراه را شارژ کند. هنگامی که ژنراتور تحت بار کامل باشد، می‌تواند 50 وات یا بیشتر برق تولید کند. این دوچرخه دارای یک صفحه کنترل یکپارچه است که تعداد دفعات پدال زدن، کالری سوزانده شده و سایر داده‌ها را نمایش می‌دهد. با یک دکمه می‌توان آن را روشن و متوقف کرده و مقاومت آن را از سطح 1 تا 32 تنظیم نمود.

نسخه مولد انرژی دوچرخه دینامیکی خانگی Mi  همچنین یک دوچرخه ورزشی جمع و جور و سبک است که به راحتی جابه جا می‌شود. این دستگاه دارای دیسکی با طراحی منحنی مغناطیسی است که نویز را کاهش می‌دهد و از یک چرخ فلایویل با پوشش کامل پنهان که از برآمدگی و درهم تنیدگی تصادفی جلوگیری می‌کند،‌ برخوردار است. این دوچرخه همچنین از اتصال با تهویه مطبوع و آبگرمکن پشتیبانی می‌کند و دارای NFC برای اتصال سریع برنامه است.

ماساژور تفنگی مینی فاسیا 2C میجیا شیائومی عرضه شد

شما هم میتوانید نظری در مورد این مقاله بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *