کوادکوپتر FIMI X8 Mini رقیب پهپاد مینی ۲

کوادکوپتر FIMI X8 Mini رقیب پهپاد مینی ۲

شرکت شیائومی اخیرا جدیدترین محصول را با عنوان کوادکوپتر FIMI X8 Mini روانه بازار کرده است. گفته شده این هواپیمای بدون سرنشین رقیب سرسخت DJI Mini 2 خواهد بود. X8 Mini از موتورهای پرقدرت و بی‌صدایی برخوردار است که در برابر باد سطح 5 مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهند. مسیریابی از طریق قابلیت Waypoint، ردیابی هوشمند، تصویربرداری پانوراما و تایم لپس، مداومت پروازی تا 31 دقیقه و انتقال تصاویر تا فاصله 8000 متر از ویژگی‌های مهم این Drone است. ویژگی و امتیاز مهم پهپاد فیمی اکس ۸ مینی مجهز بودن به سیستم دنبال کردن خودکار سوژه یا همان Follow Mode است که متاسفانه دارندگان مویک مینی از فقدان این آیتم بسیار ناراضی هستند.

وزن سبک و تاشو بودن FIMI X8 Mini

هلی شات FIMI X8 Mini از طراحی زیبایی برخوردار است؛ این محصول تنها 250 گرم وزن دارد و بسیار سبک وزن است. وزن سبک Drone در کنار قابلیت تاشونده بازوها، سبب شده تا کاربران بتوانند به راحتی آن را در یک کیف دستی جای داده و به آسانی حمل کنند.

ابعاد محصول

کوادکوپتر X8 Mini بدنه‌ای منعطف دارد و بازوهایش به راحتی باز و بسته می‌شوند. ابعاد Drone در حالت عادی 200X145X56 میلی‌متر و در حالت تاشده 145X85X56 میلی‌متر خواهد شد.

مشخصات باتری

کاربران کوادکوپتر FIMI X8 مینی، می‌توانند از میان دو باتری که برای این Drone در نظر گرفته شده، یکی را انتخاب نمایند. با استفاده از Standard Battery و در محیط‌های بدون وزش باد، کاربر قادر است به مدت 30 دقیقه مداومت پروازی داشته باشد. وزن کوادکوپتر با این باتری 258 گرم خواهد شد. باتری دیگر این محصول Pro Battery نام دارد که زمانی معادل 31 دقیقه برای پرواز در آسمان و تصویربرداری فراهم می‌کند. وزن Drone با این باتری 245 گرم خواهد شد. این پرنده کوچک قدرت بسیار خوبی دارد و برای پروازهای طولانی مدت بسیار ایده‌آل است. باتری این Drone از قابلیت شارژ سریع با کابل Type-C برخوردار است. در زیر می‌توانید مشخصات باتری‌ها را مشاهده نمایید.

Standard Battery: لیون 2S / دارای ظرفیت 2400 میلی آمپر بر ساعت / ولتاژ 7.2 ولت

Pro Battery: لیپو 2S / دارای ظرفیت 2200 میلی آمپر بر ساعت / ولتاژ 7.7 ولت

تصویربرداری با دوربین 4K HDR

کوادروتور FIMI X8 Mini از دوربین 4K HDR برخوردار است. تمام تصاویر و ویدئوهای ضبط شده با این دوربین، دارای رزولوشن بالا و شفافیت زیادی خواهند بود. ویدئوی X8 مینی، در هر ثانیه 30 فریم را برداشت می‌کند. در نتیجه فیلم گرفته شده، کاملا روان و بدون عیب خواهد بود. دوربین Drone از سنسور CMOS با اندازه ½.6 اینچ برخوردار است. عکس با فرمت JPG و RAW به همراه فیلم F-log گزینه‌های موجود این دوربین هستند.

مجهز به گیمبال مکانیکی 3 محوره

وجود لرزشگیر در پهپادها از اهمیت زیادی برخوردار است؛ چرا که بدون وجود گیمبال، تصاویر دچار لرزش شده و کیفیت خوبی نخواهند داشت. همچنین با استفاده از گیمبال می‌توان زاویه دوربین را به راحتی تغییر داد. کوادکوپتر FIMI X8 Mini از یک گیمبال 3 محوره سبک برخوردار است. گیمبال سه محوره علاوه بر حذف لرزش‌های ناشی از تکان، امکان چرخش دوربین را در سه زاویه فراهم می‌کند. در نتیجه کاربر می‌تواند از راه دور زاویه دوربین را به میزان دلخواهش تغییر داده و بهترین زاویه را برای تصویربرداری انتخاب نماید.

کنترل از راه دور با رادیو کنترل و گوشی هوشمند

برای کنترل کردن پهپاد FIMI X8 Mini از راه دور، می‌توانید از رادیو کنترل و گوشی هوشمند استفاده کنید. زمانی که به کنترلر دسترسی نداشته باشید و یا باتری فرستنده دارای شارژ کافی نباشد، می‌توانید از گوشی استفاده کنید. برای این کار باید به اینترنت متصل شوید. از طریق وای فای 5.8گیگاهرتز می‌توانید با سیگنال قوی، تصاویر HD را تا فاصله 100 متری انتقال دهید. رادیو کنترل این Drone وزن کمی داشته و بسیار خوش دست است. این فرستنده دارای ابعاد 165X89X47 میلی‌متر و وزن 260 گرم می‌باشد. باتری آن از نوع لیتیوم قابل شارژ بوده و دارای ظرفیت 3500 میلی‌آمپر بر ساعت و ولتاژ 3.7 ولت است.

امکان انتقال تصاویر تا 8 کیلومتر

انتقال تصاویر در این پهپاد تا شعاع 8 کیلومتری امکانپذیر است؛ این مقدار، مسافت بسیار ایده‌الی برای دریافت فایل‌های تصویری خواهد بود و کاربر می‌تواند به راحتی محیط پیرامون خود را زیر نظر داشته باشد. انتقال تصاویر در این مالتی روتور به صورت پایدار و باکیفیت خوبی انجام می‌شود.

ویژگی‌های تصویربرداری و تفریحی کواد کوپتر فیمی X8 مینی

قابلیت Smart tracking

Smart tracking یا تعقیب هوشمند برای ردیابی یک شی یا سوژه استفاده می‌شود. زمانی که از این مود استفاده کنید، کواد کوپتر به طور خودکار سوژه را ردیابی خواهد کرد.

قابلیت Timelaps

تایم لپس یا تصویربرداری زمان گریز به روشی گفته می‌شود که فرکانس ضبط فیلم در یک سکانس کمتر از فرکانس مشاهده شده است. این باعث می‌شود تا ویدئوی ساخته شده از یک منظره یا رویداد، با سرعت بیشتری تولید شود.

تصویربرداری با کیفیت بالا در شب

کواروتور FIMI X8 Mini از الگوریتم AI برخوردار است که برای کاهش تاری در محیط‌های کم نور و شب استفاده شده است. این ویژگی سبب شده تا بتوان در هر زمانی حتی نیمه شب، تصاویر و ویدئوهایی با رزولوشن بالا به ثبت رساند.

قابلیت Live stream

لایو استریم یا استریمینگ قابلیتی است که امکان مشاهده یک فایل تصویری را به صورت لحظه‌ای فراهم می‌کند. از این رو در هلی شات FIMI X8 Mini کاربر می‌تواند ویدئوهای خود را با دوستانش به راحتی اشتراک بگذارد.

تصویربرداری Panorama

پانوراما یا سراسرنما برای تصویربرداری با دورنمای وسیعی از یک منظره به کار برده می‌شود. با این قابلیت کاربران می‌توانند به جای گرفتن چند عکس از یک منظره، تنها با یک کلید یک تصویر پانورامایی دریافت کنند.

موقعیت‌یابی از طریق GPS

موقعیت‌یابی با استفاده از GPS ، متداولترین روش دستیابی به موقعیت یک شی یا انسان است. هلیشات X8 مینی مجهز به جی‌پی‌اس است و کاربر می‌تواند با استفاده از آن در هر زمانی به موقعیت دقیق پرنده دسترسی داشته باشد.

Retutn To Home

RTH یا بازگشت خودکار به خانه ویژگی‌ای است که از طریق GPS کار می‌کند. این قابلیت سبب می‌شود تا زمانی که شارژ باتری پهپاد رو به اتمام باشد و یا سیگنال‌های پرنده از بین برود، کوادکوپتر به طور خودکار شروع به بازگشت به خانه کند. موقعیت شروع پرواز در حافظه پهپاد خواهد ماند و عملیات بازگشت خودکار براساس آن انجام خواهد شد.

محتویات بسته‌بندی محصول

در پکیج این محصول علاوه بر Drone، ریموت کنترل، باتری، پروانه‌های یدکی، پیچ گوشتی، محافظ گیمبال، 3 عدد کابل، 2 دفترچه راهنما، 4 پیچ و یک کابل USB موجود است.

ماساژور تفنگی مینی فاسیا 2C میجیا شیائومی عرضه شد

شما هم میتوانید نظری در مورد این مقاله بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *