در سال 2011، یک کمپانی طراحی، تولید و فروش لوازم خانگی، با رویاهایی از آیندهای درخشان، فعالیت خود را به طور رسمی در بازار هدفش آغاز کرد. deerma، نامی منتخب برای برند این کمپانی بود. مدیران و موسسان deerma به اندازهای بر روی مسیر هدفهایشان متمرکز بودند و سعی در تولید هرچه با کیفیتتر و ارائه ایدههایی هرچه خلاقانهتر برای محصولات لوازم خانگی داشتند که ناگهان سر بلند کرده و دیدند که deerma برنده جایزه «iF Product Design Award» و «AWE Award» شده است. اما افتخار آفرینی deerma به این مرحله ختم نشد. این کمپانی که دارای بستری بسیار قوی در زمینه فروش محصولاتش در فروشگاههای اینترنتی بود، توانست بارها و بارها در فهرستهای ارزیابی جهانی، مقامهای ارزشمندی را از آن خود کند.زمانی که پس از برنده شدن جوایز و کسب تقدیرنامههایی، مدیران و کارمندان، با انرژی و انگیزهای مضاعف به فعالیتشان بر روی ایدهپردازیهای جدید و افزایش کیفیت و طول عمر محصولات ادامه میدادند، deerma سر از لیست «100 Online Brand» و «Popular Online Household Appliances» کشور چین درآورد و بار دیگر خستگی را از ذهن و جسم تمام کارمندان و مدیران کمپانی زدود.