برند FIMI شیائومی از Manta، پهپاد مقرون به صرفه برای عکاسی هوایی رونمایی کرد

شیائومی به گسترش دامنه محصولات خود ادامه می‌دهد. بسیاری از ما این شرکت را با گوشی‌های هوشمندش می‌شناسیم، اما به لطف زیربرندهای بسیاری که این کمپانی دارد، طیف وسیعی از محصولات از ترازو هوشمند گرفته تا آبگرمکن را در اختیار دارد. به عنوان مثال، شیائومی امروز مدل‌های تلویزیون هوشمند سری X خود را معرفی کرد. اکنون، FIMI یکی از زیربرندهای شیائومی، پهپاد «مانتا» را معرفی کرده که دارای امکان برخاست عمودی، زمان پرواز ۸۵ دقیقه‌ای و GPS پیشرفته است، همگی این امکانات با قیمت ۹۹۹ یوان (۱۴۰ دلار) عرضه می‌شود.

پهپاد مانتا FIMI شیائومی، محصولی جدید با بال ثابت است که می‌تواند به صورت عمودی بلند شود و فرود بیاید و طول بال آن 700 میلی‌متر و طول خود دستگاه 445 میلی‌متر است. وزن این پرنده 500 گرم است و می‌تواند با سرعت 43 کیلومتر در ساعت حرکت کند. این پهپاد می‌تواند تا 60 دقیقه با باتری 3000 میلی آمپر ساعتی و تا 85 دقیقه با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی پرواز کند.

برند FIMI شیائومی از Manta، پهپاد مقرون به صرفه برای عکاسی هوایی رونمایی کرد

مانتا دارای چهار پورت سریال، GPS HD FPV، گیرنده پروتکل CRSF و دو رابط IIC است. این دستگاه می‌تواند به قطب‌نما الکترونیکی و سنسور سرعت هوا مجهز شود، اما این موارد در بسته کارخانه گنجانده نشده است. پهپاد مانتا 999 یوان قیمت دارد که بسیار ارزان‌تر از پهپاد قبلی کمپانی FIMI با نام ، X8 SE 2020 است که 2699 یوان قیمت داشت.

مانتا یک پهپاد عالی برای افرادی است که می‌خواهند یک روش جامع و مقرون به صرفه برای گرفتن فیلم‌های هوایی داشته باشند. طبق بیانیه شرکت، پرواز این دستگاه آسان است و زمان پروازی طولانی دارد، که آن را برای خلبانان مبتدی و با تجربه به طور یکسان عالی می‌کند.

ماساژور تفنگی مینی فاسیا 2C میجیا شیائومی عرضه شد

کنترلر بازی شیائومی با اتصال سیمی و بی‌سیم

شما هم میتوانید نظری در مورد این مقاله بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *