ماساژور تفنگی مینی فاسیا 2C میجیا شیائومی عرضه شد

شیائومی ماساژور تفنگی مینی فاسیا 2C میجیا را با قیمت اولیه 249 یوان (34 دلار) در چین عرضه کرد. تفنگ مینی فاسیا 2C میجیا با بدنه محکم و قابل حمل عرضه می‌شود که فقط 350 گرم وزن دارد. علیرغم وزن کم، این دستگاه می‌تواند تا 12 کیلوگرم نیروی رانش ایجاد کند و مستقیماً به فاسیای عمیق زیر 6 میلی‌متر برسد و به سرعت درد عضلانی را از بین ببرد. این ویژگی این ماساژور را به یک همراه ایده آل برای ورزشکاران، علاقه‌مندان به تناسب اندام و افرادی که به دنبال آرامش عضلانی هستند تبدیل می‌کند.

ماساژور تفنگی مینی فاسیا 2C میجیا شیائومی عرضه شد

ماساژور تفنگی مینی فاسیا 2C میجیا شیائومی عرضه شد

ماساژور تفنگی مینی فاسیا 2C میجیا دارای حالت‌های دوگانه تبدیل فرکانس و فرکانس ثابت است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا تجربه ماساژ خود را سفارشی کنند. طراحی پیشرفته ماساژور باعث می‌شود فرکانس دستگاه تا 6 میلی‌متر به داخل فاسیای عمیق نفوذ کند و برای تسکین موثر، مناطق صعب‌العبور را هدف قرار دهد. علاوه بر این، حلقه نور دستگاه نیروی بازخورد بلادرنگ را تضمین می‌کند و به کاربران کمک می‌کند تا میزان فشار مناسب را در طول جلسات خود حفظ کنند.

ماساژور تفنگی مینی فاسیا 2C میجیا شیائومی عرضه شد

فرکانس دستگاه تا 6 میلی‌متر

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این دستگاه حافظه تنظیمات هوشمند آن است، که به طور مستقیم تنظیمات استفاده شده در جلسه قبل را به یاد می‌آورد. این کار باعث از بین رفتن دردسر تنظیم مکرر می‌شود و به کاربران امکان می‌دهد در لحظه روشن کردن دستگاه، از تنظیمات مورد نظر بهره‌مند بوده و از تجربه‌ای بدون نگرانی لذت ببرند.

ماساژور تفنگی مینی فاسیا 2C میجیا مجهز به یک موتور مغناطیسی قوی 58 واتی است که سرعت 2500 دور در دقیقه و قدرت 190 میلی نیوتن بر متر را ارائه می‌دهد. با باتری 1900 میلی آمپر ساعتی، این ماساژور عمر باتری قابل توجه 30 روزه را ارائه می‌دهد، در حالی که سطح نویز آن تقریباً 40 دسی‌بل (A) است.

این محصول در حال حاضر در چین به فروش می‌رسد و هنوز هیچ نشانه‌ای از عرضه بین‌المللی آن وجود ندارد.

کنترلر بازی شیائومی با اتصال سیمی و بی‌سیم

شما هم میتوانید نظری در مورد این مقاله بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *