آکواریوم هوشمند میجیا شیائومی معرفی شد

غول فناوری چینی کمپانی بزرگ شیائومی، از راه‌اندازی آکواریوم هوشمند میجیا خود خبر داده است که اکنون برای تامین مالی جمعی در مرکز خرید شیائومی در دسترس است. این مخزن دارای قیمت خرده فروشی 399 یوان (حدود 62 دلار) و قیمت سرمایه گذاری جمعی 349 یوان (حدود 54 دلار) است. این آکواریوم می‌تواند تا 6 ماه بدون تعویض آب کار کند؛ و به گفته شیائومی از تغذیه از راه دور نیز پشتیبانی می‌کند.

این دستگاه دارای طراحی یکپارچه با نسبت صفحه عریض 16:9 است. این مخزن دارای پمپ آب، مخزن تغذیه، سیستم فیلتراسیون و سنسور دما است. نورپردازی نیز در طراحی آن تعبیه شده است. آکواریوم هوشمند میجیا برای نگهداری و مراقبت از گروه کوچکی از ماهی‌ها طراحی شده است و گنجایش آن 20 لیتر است.

این مخزن هوشمند دارای تعدادی ویژگی است که برای سهولت استفاده و نگهداری از آن طراحی شده است.  این ویژگی‌ها شامل یک پمپ آب خود تمیز شونده و ضد گرفتگی، و یک سیستم فیلتر پشتی 5 لایه است تا نیاز به تعویض آب را کاهش دهد. پمپ آب دارای سر کاتر دوار از جنس استنلس استیل 2 تیغه و موتور براشلس پر سرعت است. تیغه می‌تواند به طور موثر علف‌های هرز، غشاهای مخاطی و سایر ناخالصی‌های تولید شده در مخزن را برش دهد. بنابراین طبق گفته‌ شیائومی تا 6 ماه دیگر نیازی به تعویض آب آکواریوم نیست.

ماساژور تفنگی مینی فاسیا 2C میجیا شیائومی عرضه شد

شما هم میتوانید نظری در مورد این مقاله بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *