بخاری پایه گرافن میجیا با گرمایش سریع 3 ثانیه‌ای به بازار عرضه شد

شیائومی از نسخه گرمکن پایه گرافنی شیائومی Mijia رونمایی کرد. این گجت مشابه بخاری معمولی Mijia Graphene است که در اوایل این ماه عرضه شد. تفاوت قابل توجه آن در توانایی تولید شعله های تقلبی از بالای دستگاه میباشد که با استفاده از بخار آب و لامپ LED نمایش داده میشود که برای شما حس آرامش کنار آتش نشستن در طبیعت را میدهد.این دستگاه به لطف توان 2200 وات می‌تواند به گرمایش سریع 3 ثانیه‌ای دست یابد. این امر باعث می‌شود تا بخاری در مدت زمان کوتاهی اتاق را به سرعت گرم کند. شیائومی ادعا می‌کند که بخاری می‌تواند دمای اتاقی با اندازه متوسط را تا 4 درجه سانتی‌گراد (~7 درجه فارنهایت) در کمتر از 10 دقیقه افزایش دهد.

این گجت آتش مصنوعی خود را با استفاده از یک سری LED قرمز و بخار آب ایجاد می کند که با استفاده از مخزن آب داخلی و مرطوب کننده ایجاد می شود و از طریق دستگاه به سمت بالا رانده می شود. رطوبت ساز همچنین تضمین می کند که جو اتاق به دلیل بخاری خشک نمی شود و به دلیل مرطوب بودن دیکر نیاز به یک رطوبت ساز ندارید. شیائومی تا آنجا پیش می‌رود که نشان می‌دهد گرما و رطوبت موجود در هوا می‌تواند تجربه‌ای شبیه به چشمه آبگرم را ایجاد کند.دمای این بخاری قابل تنظیم است، در حالت معمول دمای اتاق ایده آل بین 16 تا 28 درجه سانتی‌گراد است که شما میتوانید به راحتی  آن را مطابق سلیقیتان تنظیم کنید همچنین شما می‌توانید دستگاه را از طریق برنامه شیائومی میجیا یا با دستورات صوتی شیائو AI کنترل کنید.برجسته‌ترین ویژگی این محصول استاندارد ضد آب IPX4 است که برای استفاده در حمام بدون ترس از برق گرفتگی مناسب است.

شما میتوانید گرمکن پایه پایه گرافن شیائومی Mijia را در چین با قیمت 1299 یوان (~ 179 دلار آمریکا) با سپرده 100 یوان (~ 14 دلار آمریکا) پیش خرید کنید.

ماساژور تفنگی مینی فاسیا 2C میجیا شیائومی عرضه شد

شما هم میتوانید نظری در مورد این مقاله بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *